Annapanna

Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av Anna - 18 oktober 2008 20:51

Resten av dagen har varit lugn och skön. Familjen har fixat med det ena och det andra, men i ganska så makligt tempo. Jag har blivit klippt i håret. Av äldsta dottern, bara en sådan sak!


För er som inte har koll, så var jag frisör innan sonen kom och innan jag började plugga. Gillar fortfarande att klippa håret på andra, men att själv gå till frisören är jag urkass på. Gillar inte alls att bli klippt, och det har jag egentligen aldrig gjort. Förra hösten fick jag håret kapat rejält av dottern. (Hon tänker sig en frisörkarriär hon med, så jag tänker att hon får öva på mig.) För ett år sedan klippte hon av mitt hår med nästan 3 dm, och efter det har det bara fått växa. Tur i oturen så har jag ingen tendens att få slitet hår, så det funkar ganska så bra att inte klippa det på så länge. Nu har jag dock känt ett tag att håret verkligen behövt en genomklippning. Och nu är det gjort! Skönt! Tyckte att hon fick till det riktigt bra. Tror hon höll på bortåt 3 timmar iallafall ;-)

Skall se om jag får fotat den nya snygga frissen i morgon med så får ni spana...


Nu har vi slängt sonen i säng och vi andra skall bänka oss framför tv:n. Abstinensen efter den 4:e Lost säsongen som släpps på dvd i veckan är total, och i brist på nya avsnitt skall vi spana på de allra första. Maken och yngsta dottern missade början och vi andra gör dem SÅ gärna sällskap när de skall se dem!

Av Anna - 18 oktober 2008 12:24

Hopp, vad roar sig då en halvsleten trebarnsmorsa med en obokad lördagförmiddag som där här med?

 


Att stryka hela familjens ENORMA tvätthög kanske...(detta är bara halva högen). Så kul kan man ha!


Tur att ipoden är laddad med lite svängig musik då! Det blir liksom liiiite lättare då! Som den här till exempel:



Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards