Annapanna

Alla inlägg den 26 mars 2007

Av Anna - 26 mars 2007 15:33

Det är helt fantastiskt, underbart väder här idag. Kan man bli något annat än lycklig?????Gjorde något jag ALDRIG gjort förrut. Jag gick ut och sprang trots att jag lämnat sonen på dagis. AJJABAJJA!Egentligen skäms jag som bara den för det, men jösses så härligt det var. Vårkänslorna bara skutta runt i kroppen och det kändes som om jag skulle orka springa hur långt som helst (Överdrift?.....Inte då!)Nej, men seriöst så var det härligast på länge. Jag orkade springa 1 mil och hålla ett hyffsat tempo iallafall!Nu är det dags att ta tag i veckans megastora tvätthög. Inte riktigt lika kul, men allt känns ändå rätt ok nu när vädret är så lovely!!!!!

Av Anna - 26 mars 2007 09:58

Så var det måndag igen....Helgen har varit jättebra. Vi är trötta som ras alla tre, men vi har haft en riktigt grym helg. Det har varit förhandlingar, lite sömn, disco, god mat, massor av kompisar, dansmattor, singstar, linedance, ännu mer förhandlingar, massor av skratt och ännu mindre sömn.... Precis som det ska vara med andra ord. Hoppas och tror att döttrarna har haft det lika kul som jag!Så nu är jag avtackad efter mina 5 år i styrelsen. Det är väldigt blandade känslor i kroppen just nu. Det är klart att det känns lite skönt, med tanke på tidsbristen i mitt liv just nu. Samtidigt blev det en riktigt bra styrelse som valdes nu, och det hade varit riktigt, riktigt kul att jobba tillsammans med dem...Tror att de kommer få riktigt mycket bra saker uträttade!Så nu lämnar vi det!Annars då?Sitter här och rensar papper, dels från förra kursen och dels junispapper. Skönt när våren kommer att få lite nystart och rensa ut en del av det gamla. Nu gäller det att fokusera framåt!Dottern fick Erik Segerstedts cd igår på sin födelsedag, så nu kör jag en genomlyssning på den. Inte dum alls. Har inte riktigt kommit igenom den än, men än så länge är det riktigt schysta låtar! Sitter här och får härlig vårkänsla i kroppen! Härligt väder,schyst musik och en härlig måndag framför sig. Helt ok faktiskt. Får nog ladda in de bästa låtarna på min mp3 och ge mig ut i solen på en härlig spring runda!Ha en härlig dag!!!!!!

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards