Annapanna

Alla inlägg den 23 mars 2007

Av Anna - 23 mars 2007 14:35

Så, då var det klart för denna gången. Tentan var på 5poäng och jag tror att det gick vägen. Iallafall på 2 av de 3 delarna. Allmän omvårdnad och pediatrik delen kändes helt ok medan vårdhygienen hade lite skumma frågor. Men med lite tur gick nog det bra!Skönt att slippa tentor å ett tag nu...Ikväll åker jag och tjejerna iväg på distriktsårsmöte med Junis. Vi skall till Vänersborg.Vi åker ikväll och kommer hem på söndag em. Alltid kul att åka iväg på kurser och möten och dyligt. Men just nu känner jag mig lite småsliten så just nu tycker jag det vore gôtt att få vara hemma. På söndag avgår jag som distriktsordförande, vilket känns ganska skönt. Förhoppningsvis kommer tiden räcka till lite bättre när det blir en sak mindre att fokusera på. Så nu blir det att ta tag i packning och alla papper jag redan borde ha ordning på. Det har liksom kommit i sista hand ett tag nu, men nu är jag så illa tvungen att hugga tag i det.På söndag fyller yngsta dottern 10 år, så när vi kommer hem på söndag får vi försöka fira henne lite grann. Barnens mormor och morfar kommer väl hit en sväng och skall väl få lite tårta åtminstone. Maken får väl ordna det eftersom han inte skall åka med till Vänersborg. Men hemmet ser ut som en svinstia och allt det kan jag väl inte lägga på honom. Så jag får väl ta en runda i lägenheten innan vi åker. Bläk!Men undra sa flundra om jag inte måste lägga mig på sängen och sluta de bruna en stund först? Jo, det måste jag visst!

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards