Annapanna

Direktlänk till inlägg 25 september 2007

Ordinär tisdag...

Av Anna - 25 september 2007 16:48

Har varit i skolan större delen av dagen på föreläsningar, så nu är jag mer eller mindre urskten i skallen. Trött som ett ras med andra ord. Här har det regnat, regnat och regnat hela dagen och det har inte varit ljust något alls.


Urk! Mörker blir man ju inte direkt piggare av...


Ikväll skall vi iväg på Junis. Denna tisdagen skall vi ha femkamp, något som både barnen och vi ledare tycker e kul! Ska bli hur roligt som helst!


Sitter nu och väntar på att yngsta dottern skall bli klar med middagen innan vi åker iväg. SÅ himla skönt att inte behöva laga middag idag. Vi försöker att turas om, men på något underligt sätt så slutar det alltid med att det blir jag som lagar maten iallafall. Handlar nog om att jag är den som fortast blir hungrig *fniss*


Hamburgare och pommes blir det idag. Inte någon kulinarisk höjdare kanske. Men lagom svårt att laga till om man är 10 år!



 
 
Malin

Malin

26 september 2007 17:19

Hejsan hej,

Blev hamburgarna bar? Vilka duktiga barn du har som hjälps åt hemma (även om det inte är helt frivilligt).
I är helt översållad med koppor idag. Går inte att räkna dem... men 10 st bakom ena örat lyckades jag räkna :)
Vilka mer är det som kommer på kalaset? Fam. K, svärföräldrarna? Dina päron??
Kommer din bror med lilla R?
Ville bara kolla för min andra tjej kan ju vara smittsam, vet ju inte när det tänker bryta ut på henne.
Ha det bäst!
kram Malin

http://blogg.aftonbladet.se/17375

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 april 2011 16:30

Ja, jag försakar min gamla blogg för min nya. Det kanske inte är snällt att bara strunta i sin gamla trokänare, men just nu gör jag det ändå. Behövde en nystart. Ett roligt projekt tillsammans med min dotter. Och kul, det har vi! Kom gärna på besök! ...

Av Anna - 8 april 2011 19:18

Det var INTE alls min mening att göra er oroliga. Att skriva ett sådant  deppinlägg som jag gjorde förra veckan och sedan inte höra av sig på mängder av dagar. En del har ringt och varit nojiga som sjutton och jag tackar för all omtanke.   Hur är...

Av Anna - 30 mars 2011 21:19


Om jag ärligt får säga vad jag tycker så är det liiiiite för mycket just nu. Febern ger inte med sig (3 månader nu), jag skall till Borås x2 denna veckan för olika undersökningar. Jag jobbar i helgen, vi har en 14-åring här hemma som inte är helt bal...

Av Anna - 28 mars 2011 19:54


Vaknade utan (tjoho) feber i morse. Skuttade inte (men nästan) till jobbet. Jobbade på utav bara sjutton. Promenixade hemåt i solen. Hämtade upp Axel med medföljande kompis på fritids. Tog vägen förbi affären och handlade. Gick hem plockade upp maten...

Av Anna - 27 mars 2011 20:19

I fredags när jag kom hem från jobbet låg ett brev och väntade på hallmattan. Ett stort, fint brev med handskriven adress, hur ofta för man sådana nu för tiden? I låg ett brev från min rara kusin. Ett brev som värmde ända ner i magen. Fullt av kärlek...

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards