Annapanna

Alla inlägg den 2 september 2007

Av Anna - 2 september 2007 21:43

Sitter och halvsover här framför datorn, och har egentligen ingen ork alls att skriva något.


Men vad f**n, här kommer en liten snabb rapport från helgen.


Nu är invigningen av Gymnastikens hus ÄNTLIGEN avklarad. Helgen har varit jätterolig, men det känns som om jag har bott i hallen sedan i lördags morse. I går var det invigning för föreningar, sponsorer, kommunfolk och lite annat löst folk. Pompa och stått. Tal av kommunfullmäktiges ordförande. Klippning av band mm. Himla kul. Innan dess städning, efter dess städning igen.


Idag var det öppet hus för allmänheten. Massor av folk som skulle kolla in lokalerna och oss. Vi visade upp korta snuttar av alla våra pass. Inte så många var med, men desto fler kollade på. (lite apor i bur liksom...)

Vi körde pass i 3 timmar. Svettigt värre.

Jag var inte speciellt nervös egentligen, men tackvare att hallen är så stor behöver vi använda headset för att höras.


Och det är lääääskigt!


 Mikrofoner är en av mina stora skräcker. Gulp! Men det gick faktiskt bättre än vad jag trodde. Man vande sig faktiskt efter en stund. Tro det eller ej...


Så nu är det inte utan att jag är lite död...Kroppen värker och knoppen snurrar. Är nog dags att hoppa i säng nu.


Sonen är sjuk så jag får vara hemma med honom i morgon. Suck! Stackars honom. 39 graders feber har han. Känns lite halvjobbigt att missa föreläsningarna i morgon. Men jag får hoppas att kompisarna är på allerten, så det kan berätta för mig senare vad som sas.


Men, jag får väl helt enkelt försöka njuta av en bonusdag med sonen i morgon, och hoppas att han sover en stund så att jag hinner plugga...


Näpp, nu sitter jag här och gäspar, så nu blir det att hoppa i säng!


natti

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards