Annapanna

Alla inlägg den 7 september 2007

Av Anna - 7 september 2007 19:30

...har jag känt mig hela dagen. Helt utan inspiration. Har bara suttit och tittat i böckerna hela dagen. Utan att lära mig ett skit. Sådär bra studieteknik med andra ord. (rekomenderar den inte!)


Har mest såsat omkring utan att få något vettigt gjort. Familjen kom hem en efter en och inte hände det mer för det.


Men så, helt plötsligt, från ingenstans alls, kom lusten...


...att gå ut och springa. Och ut flög jag innan jag hann ångra mig. Jättehärligt när man faktiskt orkar ta sig i kragen sådär.

Har inte sprungit seriöst sedan i början av Maj, men det gick bra ändå. 5 km/28 minuter. Inte illa!

Är SÅ nöjd med mig själv!


Maken fick ta hand om både handling och tvättning i tvättstugan, och jag mitt ego bara sprang...*S*

Yngsta dottern fick i uppdrag att fixa middag. Tror det blir varma mackor. Det var läääänge sedan. Skall bli mums. (får försöka hålla igen lite, det är dags för mitt 10 veckors besök på v-v i morgon)


Men först är det duschen som gäller!

Av Anna - 7 september 2007 11:08

Sitter hemma och pluggar även idag. Min kompis A är sjuk, så jag får försöka klara av läsandet själv. Men jag har så jädrans svårt att motivera mig! Urk!


En vecka kvar till tenta, och det känns såhär. Måste det vara kniven på strupen för att jag skall få lite inspiration? Suck!


Sitter här och försöker svara på frågor på gamla tentor. Men tankarna far iväg HELA tiden. Hm, solen skiner, man kanske skulle gå ut en sväng...Om jag skulle köra ett yogapass istället, undrans just om jag inte måste kolla lite bloggar först, kommer det något på tv ikväll...


Sådär håller jag på hela tiden. Varför?


Läser psykiatrisk sjukdomslära. Och det är ju kul och intressant i sig. Men både kurslitteratur och föreläsningar har varit sådär bra. Så det känns som om grunden är lite dålig. Vet inte riktigt vilken ände jag skall börja i. Så jag börjar inte i någon...


Åhhh, så trött jag blir.


Så, tempo en timme till, sedan är det lunch! Sådetså!

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards