Annapanna

Alla inlägg den 26 februari 2011

Av Anna - 26 februari 2011 21:11

Inte något större klös om jag får säga. Vet inte om jag har någon favorit överhuvudtaget. Kommer knappt ihåg någon av låtarna som har gått till final innan heller för den delen...


Men killarna i familjen kom hem lagom till det började. Vilket väl ändå var mysigt!!



Maja och jag har inne lyft rumpan ur soffan, utan tillbringat den där hela dagen. 3 filmer har vi hunnit med. Jättehärligt, fast lite liggsårsvarning är det ändå! Men det är fantastiskt mysig att få vara inomhus med massor av tända ljus när det är mörkt och kallt ute.



Ha en fortsatt trevlig lördagkväll!


Av Anna - 26 februari 2011 16:53

  



Vi älskar dansfilm hemma hos oss. Denna var bra, inte lika fantastisk som de andra Stepup-filmerna, men ändå helt ok. Tarvlig story, usla skådisar, men underbar dans! Kanske den bara var menad att titta på i 3D. Kanske det var därför storyn haltade (mer än vanligt). Men dansa kan de! Verkligen!


Tummen upp för det!






Av Anna - 26 februari 2011 12:37

Svärmor fyllde år i veckan så idag är det kalas. Men inte för Maja och mig. Magnus och Axel får åka själva till Göteborg och träffa släkten. Jag vet inte hur hängig Maja är egentligen eller om hon bara vill sällskapa med sin mamma i soffan idag. Tänkte att vi skulle passa på att glo på tjejfilm hela dagen, sedan blir det festodimelodidal ikväll. Jesus, vi kommer att få liggsår...



Har ni sett dem? 



Skapa flashcards