Annapanna

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Anna - 5 februari 2011 21:41

Och tänk vad lustigt, den hade jag precis fått för mig att jag skulle tillbringa med mina bästa klasskamrater från Borås, Agnes och Annika. Vi har försökt få till en date ett helt år utan att lyckas. 3 sjuksyrror med olika scheman=mission imposible!


Men ikväll hade vi laddat för att träffas och vi skulle ses hemma hos Agnes direkt efter jag slutade jobbet. Nu blev hela hennes familj sjuk och hon hade skickat ett sms till oss om att vi tyvärr var tvugna att ställa en träffen. Då visar det sig att det bara var jag och Agnes som trodde det var idag vi skulle träffas. Annika däremot (som dessutom hade föreslagit dagen) hade hela tiden menat den 5:e MARS och dessutom skrivit det datumet i sina mail. Snacka om att vi andra längtade så mycket så att vi tog fel på en hel månad ;-) Och gissa om vi fick oss ett gott skratt allihop.


Och istället blev det Melodifestivalen och  härdsmälta i barnens godispåsar, med efterföljande sockerkoma. Guä! Skall bara försöka att komma ur sockerruset innan sängen väntar. Ingen större idé att gå och lägga sig när hela kroppen går på högvarv...


Ha det!



Skapa flashcards