Annapanna

Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Anna - 16 mars 2010 12:41

Har ju helt glömt av att redovisa resultatet i träningsutmaningen för februari...


Nu har jag inte allas resultat såhär i huvudet, men pasen vann en klar seger på 27 timmar och själv kom jag på en hedrande tredjeplats med 19,5 tränade timmar under februari. Om två veckor skall vi träffas allihop och då skall det bli spännande att se vad för aktivitet papsen kommer lura iväg oss på :-)


  



Av Anna - 16 mars 2010 12:29

Jo, dagarna flyter ihop och det händer inget uppseendeväckande alls. Jobbar, tränar, sover, städar, handlar och lagar mat å sedan är dygnets timmar slut. Känns lite som om jag lever i vacum just nu. Ekorrhjulet snurrar på som vanligt... Men jag trivs på jobbet. Önskar bara att min fritid kunde bjuda på lite mer spänning. Lite vardagsedge sådär! *tänk att jag ALDRIG är nöjd*  


Nu är det dags att gå iväg och jobba kväll för att sedan jobba ett morgonpass i morgon. Sedan väntar några lediga dagar innan det är dags att jobba hela helgen. Skall bli skönt att promenera bort till jobbet i den härliga solen. Även om det är tokkallt ute och snön inte smälter så fort som jag önskar så fylls ändå energinivåerna på i solen!


Hoppas att ni andra har en bra tisdag!

Ovido - Quiz & Flashcards