Annapanna

Alla inlägg den 19 november 2010

Av Anna - 19 november 2010 23:47

...men ibland måste man bara dela med sig...


Det är klart att jag är världens stoltaste morsa till alla mina tre barn och det är klart att jag tycker att de är de bästa och mest fantastiska ungarna på jorden. Jag är partisk of course, men kolla här och försök förneka att en av de två vackraste döttrarna på jorden är är just min.



(Sedan kan man ju i och för sig fundera lite på vad hon har fått sina "snygg-gener" ifrån?)

Av Anna - 19 november 2010 18:39

...i sin rätta bemärkelse blir det inte här. Det blir istället två alldeles för långhåriga kompisar som kommer hit så jag får fixa till dem i huvudet. Nu är det ju mysigt det med så det blir bra ändå. Soffhäng eller inte...


Fast å andra sidan har jag lyxhängt tillsammans med Agnes och tankat energi hela dagen, så jag har nog hängt så det räcker om jag skall vara ärlig ;-)


Läser blogginlägg från precis 2 år sedan och längtar tillbaks. När det var soffhäng med Agnes varenda dag. Till och med på helgerna just i november och deceber. Just för 2 år sedan skrev vi uppsats och såhär med lite distans så ser jag tillbaks på tiden med lite rosa skimmer! Tänk så bra vi hade det! Även de mest plågsamma dagarna var ärligt, inte speciellt plågsamma! Aldrig att jag kommer läsa någon vidareutbildning utan henne *kärlek*



Med reseförberedelserna går det väl sådär! Men jag har börjat längta på riktigt vilket känns härligt. Sedan att den hissnande läskiga resfebern inte infunnit sig än är väl bara skönt! Men jag jobbar helgen å sedan är jag ledig i några dagar innan jag reser så jag skall nog ändå hinna med att bli nervös på riktigt!



 

Skapa flashcards