Annapanna

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Anna - 14 januari 2010 17:02

Jädrar i min lilla låda vad jag är ond i min stackars kropp. Kvällens yogapass känns just nu fruktansvärt ogenomförbart för shit det gör ont i varje liten muskel.


Jag har nämligen idag roat mig med att flänga runt sjön på längdskidor. En dryg timme halkade jag runt i spåret och oj, som det märktes att det var år och dar sedan jag gjorde det senast. Min teknik var knappt värd att kallas teknik. ;-) Men kroppen fick slita och svettas iallafall och det var ju själva poängen! Papsen min tyckte att det var en lugn, skön tur vi tog, medan jag kunde vrida ur mina svettiga kläder efteråt. Men så drog jag hela vägen också så det är väl lätt för honom att säga!



Lyckades även med konststycket att göra en praktvurpa. Stillastående. På plan mark. Det ni! Men jag fick absolut blodad tand och tänker mig göra om det inom en snar framtid! (Ja, inte vurpan då alltså...)



Medan papsen och jag stakade oss runt sjön två varv passade sonen och hans mormor på att ta en tur med kälken. De måste nog kört på ganska hårt för de var ganska möra efteråt de med!


           



En härlig dag i solen helt enkelt!

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards