Annapanna

Alla inlägg den 1 juli 2009

Av Anna - 1 juli 2009 19:50

2:a dagen utan handledare gick betydligt bättre än vad den första gjorde och jag hade betydligt bättre koll idag än vad jag hade igår. Detta berodde nog dock mest på att jag hade mindre patienter (skickade hem alla utom två) och inte på att jag var så jädra mycket bättre ;-)


Men det är verkligen så att man smälter bort i värmen på jobbet. Stackars patienter säger jag bara. Fy fabian för att vara så sjuk i denna värmen. Känner att värmen tär även på mig, hur underbar jag än tycker att den är... Slocknade för natten vid åtta igår kväll och det dröjer nog inte allför länge innan jag hoppar i säng ikväll heller. Sova, åka tåg och jobba det är topp tre på mitt dygn. Nu jobbar jag dag i morgon oxå, sedan är det kvällen på fredag och sedan är det ledigt hela långa helgen! Ska bli skönt faktiskt!


Idag fick jag äntligen mitt examensbevis på posten och nu kan jag ta tag i mina papper och söka min legitimation. Tänk... Anna. Leg sjuksköterska. Den är inte dum den!


Kram på er!

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards