Annapanna

Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Anna - 18 februari 2009 22:05

Anser själv att jag är en ganska så stresstålig person. Men just nu känner jag mig helt sönderjagad och splittrad. Skolan öser som vanligt på oss vansinnigt mycket uppgifter samtidigt som vi skall göra praktik, vilket känns helt crejsy. Jag vet knappt hur många olika reflektionsuppgifter vi skall hinna göra utöver heltiden vi är på praktikplatsen. Idiotiskt att inte kunna fokusera till max på en sak i taget. Fast det hade väl varit ganska så ok med all stress som skolan ger just nu, om det hade varit så att jag varit balanserad förövrigt. Men...


....så är inte fallet och kontentan blir att jag nu känner mig sönderjagad. Helskotta också! Sådär lung och harmonisk som jag skulle vilja vara känns just nu som en utopi. Har nu i flera veckor försökt behålla lugnet, men igår kom det och slog mig hårt i magen. *Gaaah*

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards