Annapanna

Alla inlägg den 8 november 2009

Av Anna - 8 november 2009 22:18

Min kära Fs-kollega Jenny och jag blev alldeles till oss i trasorna när vi upptäckte att vi har webbkameror på våra nya datorer. Whiiiie, kände vi! Nu kan vi ju ÄNTLIGEN köra dagens outfit som alla stora bloggerskor gör!  Därför blev den självklara utmaningen oss mellan att komma igång redan ikväll! För min del blev det nattens outfit istället på grund av den sena timmen... Jenny har testat sin kamera hela helgen, men eftersom jag inte ville prova in public, så att säga, så väntade jag med att kolla in funktionen tills jag kom hem. Därav den überdåliga kvalitén på bilderna. But here we go. Blondinbella släng dig i väggen!


  

Iklädd en limitided edition tröja signed by Vänersnäslägret och ett par rosa pyjamasbyxor från Lindex från deras -04 kollektion.


  

Närbild på detta mycket speciella tryck



Godnatt, sovgott i morgon skiner soooolen!



Av Anna - 8 november 2009 15:26

Sitter äntligen på tåget hem och shit vad trött jag är. Har verkligen problem att hålla ögonen öppna. Gissar att det kommer att bli problem att komma ihåg att hoppa av tåget för att byta i Herrljunga... Helgen har iallafall varit toppen (som vanlig), men det är verkligen tufft för hjärnan att inte få vila någonting under helgen ;-)

Tyvärr missade jag äldsta dottern som har varit hemma och hälsat på i helgen. Men ryktet säger att hon längtar efter mig med, så förhoppnings ses vi snart ändå!

Tydligen blir det farsdagsmiddag hemma hos papsen när jag kommer hem, vilket skall bli mysigt. Har dock inte fixat någon present. Hoppas att det kan räcka med en kram... 

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards