Annapanna

Alla inlägg den 31 juli 2007

Av Anna - 31 juli 2007 08:51

Så nu har jag suttit och redigerat bilder i flera dagar känns det som och lagt ut på lägrets hemsida. Den som vill se hur vi hade det i leran förra veckan får gärna gå dit och spana.

Vi börjar så smått hämta oss iallafall. Ifrån lerCHOCKEN!


Jag har varit på lägret sedan 1989 och har aldrig varit med om något liknande. Ryktet säger att 1966 regnade det lika mycket, så då blev de tvugna att bryta lägret. Men det klarade vi oss från iår. Mycket tack vare alla fantastiska ledare som höll humöret uppe!


Det regnade inte riktigt hela tiden utan solen tittade fram så och då. Kvällen som vi hade lägerbål nere på Vänenrns strand var till exempel jättehärlig!


Slutomdömmet efter veckan är ändå helt klart godkänt! Även om det inte var det bästa jag varit på. Men NÄSTA ÅR, då blir det ännu kuligare!


Nog om lägret nu...


I går var jag och jobbade på mitt sommarjobb. Helt ok faktiskt. De hade planerat helt fel och var utan en hel personal denna veckan. Så jag erbjöd mig att ta gårdagen eftersom jag visste att vi ändå var hemma och tvättade (nu fick maken göra det)(som vanligt *S*)


Förövrigt kanske jag inte skriver här på ett tag. Familjen skall ge sig ut på något som kan bli ett ÄVENTYR: Vad är det ingen som vet, Vart är det ingen som vet, Hur länge är det definitivt ingen som vet...


Återkommer...

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards