Annapanna

Alla inlägg den 7 december 2007

Av Anna - 7 december 2007 23:17

Marie vann idol finalen. Hon sjunger hur bra som helst, men Amanda är mycket fränare. Hon är ju hur cool som helst! Förmodligen lika bra att hon inte vann så att hon får chansen att göra en riktigt bra skiva. För det LÄR hon få göra!


Vinnarlåten får tummen upp från mig! Barnen gillar det också helskarpt, men maken dissar den helt och hållet. Jag tycker att den är hur skön som helst! Fast Amandas version var bättre...


Annars?


Har haft tenta idag. Läkemedelsräkning. Det krävs 100% rätt för att få G. Vad ger ni mig för den?

Kändes dock bra. Jag fastnade inte på något tal utan kunde lösa alla utan några större problem. Så har jag fel så lär det vara slarvfel... Skulle vara typiskt mig *L*. Nästa tenta har vi den 4:e januari, så nu är det bara att ta tag i den...


Var och jobbade 5 timmar nu i em/kväll. Helt ok faktiskt. Jag är där så sällan så alla blir SÅ glada när jag kommer. Och det är ju trevligt! Att vara välkommen till jobbet alltså!


Äntligen har de satt igång att kakla vårt badrum. Det kommer att bli hur snyggt som helst! Dock hade de beställt fel golklinkers till oss. Som tur var upptäkte vi det innan de la dit det. För det  var verkligen hur fult som helst! Suck! Det vi ville ha kunde de inte få hem förrän i nästa vecka så nu får vi ett annat golv än vad vi hade bestämt oss för från början. Det blir lite mörkare än det vi ville ha. Men det nya är snyggt det med.

Eftersom de är så försenade så skall de jobba här i helgen med. Tjoho! *NOT*


Men det är gôtt att vi förhoppningsvis bara har en vecka kvar till vi får övertaget över vårt hem igen!


Nu är jag helst slut efter dagens bravader och skall hoppa i säng så att jag orkar upp innan åtta i morgon bitti när kakelfarbrorn kommer!


Glid i frid!

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards