Annapanna

Alla inlägg den 19 november 2007

Av Anna - 19 november 2007 22:11

...är helt enkelt den, att det enda jag har haft möjlighet att förmedla omvärlden de senaste veckorna är gnäll, gnäll och lite mer gnäll ändå.


Och ärligt talat, hur kul är det på en skala. Det är vare sig kul att skriva eller att läsa.


Det har varit gnäll på byggdamm, byggröra, brist på vatten och avlopp, gnäll på mörker och kyla, på stress och på livet i övrigt. INTE likt mig!

Varenda kväll har jag satt mig för att skriva ett par rader har jag rannsakat mig själv...Hm, vad har hänt för kul idag? INGENTING! Så därav inga inlägg på så länge...


Vad är det då för kul som har hänt idag som jag vill förmedla? ;-)


Jo,


JAG KLARADE TENTAN!!!!!!


Shitåpannkaka vad stolt jag är över mig själv! Det var ju den värsta tentan hittills. Det säger jag förvisso alltid, men den här var en riktig pärs. Och det var första gången som jag kände mig såhär osäker! Men det gick vägen ändå! Jösses vad jag är bra! ;-)Tjoho!!!


Annars då?


Jo jag och äldsta dottern har haft en super mysig kväll. Något som vi verkligen behövde, nu när tonårshormonerna början svajja som bäst! Vi släckte ner i vardagsrummet, tände massor av levande ljus, skickade ut resten av familjen, satte på en härlig skiva och njöt till tusen av ett härligt yogapass. Bara vi två! SÅ himla mysigt! Sedan satte vi på en underbart söt film. "The Lake House". Helt klart sevärtd. Iallafall om man gillar söta romantiska filmer som jag och dottern gör *S*


Så nu är jag utvilad, lycklig över tentan, ja ganska så lycklig på det stora hela med! Trots byggdamm, brist på toa och dusch och trots att klockan sju i morgon bitti  mitt hem kommer bli invaderat av byggubbar.


Får hoppas att den härliga känslan sitter i då med!


Natti!

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2007 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards