Annapanna

Alla inlägg den 3 november 2007

Av Anna - 3 november 2007 12:25

Det var tamigtusan något av det värsta jag varit med om...


Det vete sjutton om det gick hela vägen. Känner mig inte alls så säker på det. Det positiva var att det var en tenta med multiplechoice frågor. Det var förvisso skönt att slippa få skrivkramp men det vete skam om det blev lättare för det. Javisst kunde jag de frågorna jag kunde, men de jag inte kunde hade jag ingen ANING om. Skum känsla det där. Om man i vanliga fall inte kan en fråga så brukar man alltid kunna svamla sig till ett poäng eller två ändå. Men här var det ju bara rätt eller fel. Läskigt...


Var lite smådeppig i går kväll, men idag känns det lite bättre. Jag tyckte jag hade bra koll innan tentan och jag tror inte att det hade varit lättare även om jag hade haft mer tid på mig. De frågorna jag inte kunde var sådant som jag tror jag hade prioriterat bort ändå.


Idag är det helt fantastiskt väder här. Soligt och sådär härligt att det faktiskt känns ganska ok att det är höst! Det enda trista är att solen lyser in och det går upp för oss hur dammigt det faktiskt är här hemma. Byggdamm är INTE kul. Och det känns inte som om det är så himla mycket att göra något åt. De kommer ju tillbaks på måndag för att fortsätta riva. En sväng med dammsugan har vi klarat av, men det får nog räcka med et. Vi kör en annan lösning istället...


...Vi åker härifrån. Hem till mamma och pappa. Skall passa å att duscha och diska. (kanske att vi kan få något att käka med)

Barnen skall sova där i natt eftersom jag och maken skall på fest. Vår kompis S fyllde 30 förra helgen, så ikväll är det dags att fira henne. Skall bli kul!


Har inte riktigt tagit mig tid att besöka alla kompis bloggar och lämna kommentarer till er! Men jag är glad och tacksam för alla peppande rader ni skrivit till mig de senaste veckorna! Det betyder SÅ mycket för mig. Jag hoppas att livet kommer tillbaks till mig snart och att jag kan ta mig tid att besöka er alla. Skall bli spännande att se hur ni har levt de senaste veckorna!


Ha en riktigt skön lördags eftermiddag/kväll!


Kramkram

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2007 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards