Annapanna

Alla inlägg den 6 september 2007

Av Anna - 6 september 2007 21:15

Idag var så första gången. Nya lokalen, ny koreografi och alldeles nya kläder.


Lycka!


Snygga, erkänn! Härligt att flyga i väg i lösa kläder för en gångs skull. Använder tighta i vanliga fall. Men de här var jättelovely!


Tyvärr kryllade det inte av folk,  men vi som var där hade roligt (iallfall hade jag det)

Gud, så go man känner när man kört skiten ur sig på det här viset. Det är fördelen med att leda passet. Det är järnet hela tiden. Ända in i kaklet *S*


Nu, lite schyst kvällsmat, snart sängen! Himmel vad härligt!



Av Anna - 6 september 2007 08:55

Bestämde mig för att sitta hemma och läsa idag. De gästföreläsarna vi skulle ha idag hade blivit sjuka, så de kursansvariga lärarna skulle hålla i de föreläsningarna i stället. Men de är sådär, och eftersom materialet ändå finns på nätet, kan jag lika gärna läsa det själv!


Skönt att slippa stressa iväg på morgonen.


Eftersom maken skulle till tandläkaren passade det bra att han lämnade sonen på dagis, så här sitter jag i pyamas än! Mysigt värre!


Har redan lyckats plugga en timme (äldrepsykiatri och psykoterapi), så nu får det nog bli paus för frulle!


Känner mig på hugget idag! Härligt!

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards