Annapanna

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Anna - 7 september 2010 16:17

När jag och lillebror kom hem från skolan så hade vi egentligen tänkt att ge oss ut på en liten cykelutflykt, men eftersom storasystern har slarvat bort sina nycklar *ggggr* så fick vi snällt stanna hemma och vänta in henne.


  


Så istället stack vi ut på gården, sov middag i solen en stund och passade sedan på att fixa veckans skolläxa. Mycket roligare att göra den utomhus i den sköna solen än inomhus.  Dessutom är ivern stor nu såhär i början. Få se om det är lika kul om några år...




  


Sedan kom Maja hem och vi tog en middagslur TILL på gräsmattan. Haha, dagen har verkligen gått i slapphetens tecken. Jaja, verkligheten kommer snart ikapp...

Av Anna - 7 september 2010 11:44

Här har jag spenderat förmiddagen.


  


Inte för att jag är sjuk, mår dåligt eller är helt utpumpad, utan bara för att man skall göra det då och då. Att ligga i soffan och stirra i taket lite då och då skall tydligen göra underverk för kroppen och själen! Så i dag har jag investerat i min egen hälsa! Inte ett jota har jag gjort... *bara liiiite ljug*


Om en stund skall jag hämta Axel i skolan och sedan får det nog bli en eftermiddag ute i solen. Vädret är härligt idag även om det är med sorg jag konstaterar attt sommaren är slut. Därför gäller det att njuta av varenda lite gnutta sol man kan komma åt!

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards