Annapanna

Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Anna - 5 oktober 2010 11:16

Jag har ältat och skrivit om det många gånger förr och nu är det dags att dra det ett varv till. Men nu har jag återigen nått min botten när det gäller min hälsa. Jag som ÄNTLIGEN lyckades göra mig av med min övervikt för 4 år sedan är nu uppe i min maxvikt igen. Det tog ett litet tag att få tillbaks min alldeles för runda kropp igen men nu är den här. Och jag gillar det INTE!


Det handlar inte bara om yta utan om mitt välmående. Jag orkar ingenting. Börjar flåsa och svettas bara jag går upp för en trappa. Klart att det inte är kul att konditionsträna då. Och jag som älskar att röra på mig. Nu är det inte alls kul. Att ta sig över den tröskeln NU är högsta prio, för gör jag inte det så är det lika bra att luta sig tillbaks och ge upp. Det går FETBORT! Det är inget alternativ! Nu räcker det.


NU SKALL FLÄSKET BRINNA!


Inga knäppa dieter, men träna ,träna ,träna!


Var ute och gick en powerwalk i går efter middagen och la in några korta rusher vilket gav blodsmak i munnen. Det är läskigt att inse att JAG har gjort detta mot min egen kropp. Det är JAG som inte har prioriterat den på länge. Men jag lyckades ändå vända känslan av misslyckande till jävlar annama!


Så idag blev det en kvart med Paolo med! Svettades som en gris och  jag ser redan fram mot morgondagens pass!


Inget misslyckande utan nu blickar jag BARA framåt


Mot toppform...

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards