Annapanna

Alla inlägg den 1 december 2009

Av Anna - 1 december 2009 23:15

Vetni... 

När jag får jobba några dagar i stöten och lär känna patienterna och därmed kommer in i jobbet  ordentligt, då är det jäkligt roligt att jobba. Dessutom mina vänner, är jag grym på det! Johodå så är det! Tro det eller ej! Ikväll har allt kört ihop sig. Massor av inskrivningar och flera dåliga patienter. Men jag rodde iland det! Utan att stressa upp mig och utan att gråta! Härlig känsla det där! Tänk, tänk, tänk hur härligt det hade varit att få ett längre vikariat. Att få gå till samma arbetsplats varje dag... Hur grymt hade inte det varit? Tyvärr finns det inget inom sikte just nu bara... Men kanske en vacker dag...


Vetni...

Idag är det bara två veckor kvar innan jag och sonen badar i Röda havet! Längtar! Fatta hur skönt det skall bli med sol och värme!


Vetni...

Mitt "inteätabaragåpåpulverprojekt" fortsätter. Förra veckan tappade jag 0,5 kilo. Dvs jag har tappat 0,8 på två veckor. Smått löjligt faktiskt...  Men, jag kör en vecka till. Löjligt eller inte... Snart måste det ju hända någonting eller?


Vetni...

Nu är det verkligen dags att hoppa isäng. I morgon skall jag iväg i ottan och följa med sonen till tandläkaren.


Natti! 

Av Anna - 1 december 2009 07:49

Har precis skickat iväg barnen till skolan och sitter och gäspar bland resterna på frukostbordet. Ute är det kallt, mörkt och blött, vilket innebär att jag inte kommer att gå ut genom ytterdörren förrän jag är tvungen till det. Skall iväg och jobba kvällen idag med, vilket medför att jag har ett gäng lediga timmar för mig själv framför mig här hemma. Hur spenderar jag dem bäst.


I sängen kanske...*gäsp*

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards