Annapanna

Alla inlägg den 4 juni 2007

Av Anna - 4 juni 2007 22:01

Lycka är bästa låten tillsammans med bästa serien.


Titta här!


Spelar låten om och om igen, och bara njuter.

Och serien....Ja, den kan man också se om och om igen... Mums *fniss*



Av Anna - 4 juni 2007 13:41

Vad länge sedan det var jag skrev här. Livet har rasat på i tempo hundra senaste veckan, och datorn har legat låååångt ner på prioriteringslistan.


I torsdags slutade skolan äntligen iallafall. Vi får tillbaks tentan inom ett par veckor. Men jag tror nog att det gick vägen. vet inte riktigt vad det är läraren begär annars...

I torsdags kväll började jag så sommarjobba. Inget sommarlov på riktigt ännu sådeles. Helgen har också varit fullsmockad med jobb. Så det är inte utan att jag känner mig lite småsliten idag.


Så idag är jag och sonen hemma och försöker ha lite kvalitetstid tillsammans. Vi har hunnit sola, spelat frisbee, gungat, grävt i sandlådan, spelat memory ca 80.000 ggr. Vi tar med andra ord igen det vi missat på senaste tiden!


Resten av dagen skall väl vi göra lite nytta...


Jobbar mån, tis och onsdag denna veckan, sedan har vi två sudentuppvaktningar och blir det härligt väder lånar vi nog mams och paps husvagn i helgen. Så det fortsätter i samma tempo *S*


Men...

om 6 veckor är det semester på riktigt!

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards