Annapanna

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Anna - 24 mars 2011 16:08

Skall snart ge mig iväg och jobba en stund. Ikväll blir det två timmars spännande föreläsning med efterföljande middag med jobbet. Känns som ett lite lagom långt arbetspass ;-) Nej, men ärligt så är jag fortfarande trött efter gårkvällen på jobbet. Det var som vanligt roligt, lagom att göra. Men efteråt höll jag på att inte ta mig hem igen. Deppigt värre!


Idag har jag gjort stan med mamsen. Födelsedagspresentinköp och lunch. Mysigt, fast promenaden hem var evighetslång. det tar i vanliga fall max en kvart att gå hem från stan. Men idag tror jag att jag släpade mig på dubbla tiden. Men, jag fick gjort det jag skulle iallafall! Annars har jag lagt min tid på att vika tvätt. Spännande värre. 8 fullproppade maskiner tvätt som Magnus tvättade härom kvällen. Så nu skall jag bara se till att förflytta de vikta kläderna från soffbordet till byrålådorna. eller förresten, det får någon annan göra. Nu är det dags för mig att dra!


Ha en bra kväll!

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards