Annapanna

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Anna - 21 mars 2011 19:09

Ytterligare en måndag att lägga till handlingarna och hade jag skrivit det här inlägget för ett par timmar sedan så hade det varit en måndag av det bättre slaget. Jobbade 5 timmar i morse och det var som vanligt roligt. Dessutom kände jag mig rellativt pigg och feberfri. Det var flera veckor sedan jag hade en sådan låg temp  som jag hade i morse och när jag dessutom knappt hade någon feber igår så var hoppet gigantiskt att den här jädra skitskjukan äntligen hade gett med sig.


Efter jobbet åkte jag hem till päronen för förmiddagsfika och sedan sällskapade min snälla mamma med mig till Borås (läs: körde mig för att jag är för feg för att köra själv) för att träffa doktorn. Där gick det väl som det gick. Doktorn har fortfarande inte hittat felet, men vi kom överrens om en del undersökningar jag skall göra framigenom. Så nu har vi en ny plan iallafall. Planer är bra. De kan man hänga upp livet på.


En snabbfika med min morbror blev det med. Han den sjuklingen hade hunnit med två läkarbesök under dagen så vi satt och kände oss eländiga tillsammans en stund! Men det var mysigt att ses!


Sedan hem och doktorn ringde mig för att meddela de av provsvaren som hon redan hade fått. (Har jag sagt hur bra hon är?!) Alla prover såg fortfarande fina ut vilket naturligtvis känns skönt! So far so god, en ganska bra dag helt enkelt. En HEL dag utan feber!


Men häpp, sedan hände det. Värk i hela kroppen och så var vi över 38 grader igen. Gissa hur mycket jag rasade ner på botten då? Kan meddela att jag rasade så fort att jag slog huvudet i botten.


Nu skall jag så sakterliga simma uppåt igen och gissa om jag kommer åka på samma smäll om och om igen. Frågan är bara hur många gånger? 

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards