Annapanna

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Anna - 18 mars 2011 20:43

Ligger tillsammans med familjen i soffan och fredagsmyser. Som vanligt konstaterar vi att sofforna är för små för att ligga i allihop. Men vad tusan. Nära är mysigt ;-)


Dock går ögonen igen hela tiden och jag håller mig knappt vaken. Brukar sova middag varje dag för att orka med hela kvällen, men jag vet inte det har inte blivit av i dag. Så nu blir det sängen, skall jobba tidigt i morgon.



Natti!

Av Anna - 18 mars 2011 15:38

Det är ju inte baaaara nackdelar med att vara sjuk och hängig för det har de senaste dagarna resulterat i en hel massor av blommor. Jag som ALDRIG får blommor annars. Jo, på min examensdag fick jag mängder av blommor, men frånsett det händer det en gång varje sekel ungefär.


Häromdagen var ju mams och paps här med blommor. Igår fick jag härliga tulpaner av Mange.





Som om detta inte vore nog så hade mina kära utskotts kollegor som var här på möte i dag  blommor med sig!  Inte nog med att det kom hem till mig så jag slapp ta mig någonstans utan både fika och en vacker vårbukett hade de med sig! Är inte det kärlek så säg?



   


Av Anna - 18 mars 2011 12:38

När jag vaknade i morse och upptäkte att det vara alldeles vitt utomhus igen så drog jag, likt en barnunge, täcket över huvudet och somnade om. När våren äntligen är på gång och det blir bakslag på det här viset vill jag INTE vara med!



Nä, jag har sagt det miljontals gånger förrut och jag säger det igen:


 Mer sommar, sol och värme åt folket!

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards