Annapanna

Direktlänk till inlägg 15 mars 2011

Våren? VÅREN!

Av Anna - 15 mars 2011 14:33

Vad tror ni? Är våren här på riktigt nu eller är det bara på lur? Oavsett vilket är det fantastiskt härligt att det är ljust igen. Även om det inte är lika varmt och skönt som det ser ut. Gjorde ett försök till morgonprommis tillsammans med mams och paps i morse för att få komma ut i det härliga vädret. Ja, jag vet att jag inte borde ta ut mig nu när jag inte är frisk. Men nu har jag försökt vila mig i form i 11 veckor och inte har jag blivit friskare för det. Dessutom tär det på psyket att bara vara stilla.


Så i morse tänkte jag att en stilla promenad kunde fylla på energinivåerna lite. Men, det var ett gott försök fast det fungerade inte idag. Är helt slut och febern är högre än vad den var i morse. Nu säger det förvisso inte så mycket för den gör ju lite som den vill ändå. Men ändå, jag erkänner att det kanske inte var det smartaste draget.


Men, jag kände ändå att jag behövde testa.


Lite mer vårkänslor fick jag när föräldrarna hade med sig en färgglad blomma att ställa på köksbordet!





Nu vill Maja dra med mig ut på stan för hon tycker att det är nödvändigt att vi shoppar lite nya kläder till henne. Hon kanske har rätt, men just nu finns det inget i världen som skulle få mig att sticka nästan utanför dörren igen. Sol eller inte.


Skittrist att det är så!

 
 
Stephanie

Stephanie

15 mars 2011 21:58

Åh, vilka fina blommor. En riktig vårkick!

http://vargdrommar.blogspot.com

 
Anna

Anna

16 mars 2011 10:58

Ja, visst blir man på gott humör!

http://anna-panna.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 april 2011 16:30

Ja, jag försakar min gamla blogg för min nya. Det kanske inte är snällt att bara strunta i sin gamla trokänare, men just nu gör jag det ändå. Behövde en nystart. Ett roligt projekt tillsammans med min dotter. Och kul, det har vi! Kom gärna på besök! ...

Av Anna - 8 april 2011 19:18

Det var INTE alls min mening att göra er oroliga. Att skriva ett sådant  deppinlägg som jag gjorde förra veckan och sedan inte höra av sig på mängder av dagar. En del har ringt och varit nojiga som sjutton och jag tackar för all omtanke.   Hur är...

Av Anna - 30 mars 2011 21:19


Om jag ärligt får säga vad jag tycker så är det liiiiite för mycket just nu. Febern ger inte med sig (3 månader nu), jag skall till Borås x2 denna veckan för olika undersökningar. Jag jobbar i helgen, vi har en 14-åring här hemma som inte är helt bal...

Av Anna - 28 mars 2011 19:54


Vaknade utan (tjoho) feber i morse. Skuttade inte (men nästan) till jobbet. Jobbade på utav bara sjutton. Promenixade hemåt i solen. Hämtade upp Axel med medföljande kompis på fritids. Tog vägen förbi affären och handlade. Gick hem plockade upp maten...

Av Anna - 27 mars 2011 20:19

I fredags när jag kom hem från jobbet låg ett brev och väntade på hallmattan. Ett stort, fint brev med handskriven adress, hur ofta för man sådana nu för tiden? I låg ett brev från min rara kusin. Ett brev som värmde ända ner i magen. Fullt av kärlek...

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards