Annapanna

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Anna - 11 februari 2011 17:50

Tänk vilken lycka. HELA långa helgen ledig tillsammans med HELA härliga familjen. Tror inte att vi har tillbringat en HEL ledig helg allihop tillsammans sedan vi var i Kroatien i augusti. Så gissa hur mycket jag har längtat?


Matilda och Victor sitter i bilen på väg hit. Magnus och Maja har trotsat snöyran för att gå och handla. Axel spelar X-box och jag, humh, lovade visst att dammsuga. Så det skall jag defenitivt göra. Eftersom jag har lovat. Så... Eller  jag vet inte...Lovat och lovat...


Annars?


Jag kämpar på med min feber, skall röntga lungorna på onsdag och får alla provsvar på fredag. Tyvärr är inte humöret det bästa och även om jag förtvivlat försöker låta bli så är jag onödigt neggo och gnällig. Vilket kanske tyvärr går ut över mina nära och kära.


Men...


Inte i helgen. Då skall jag vara det mest positiva, glada enegifyllda mamman, dottern och frun man kan önska ;-)


Just det, dammsugaren var det ja...


Ha det fint hörrni!

Ovido - Quiz & Flashcards