Annapanna

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Anna - 4 februari 2011 21:29

Veckans enda lediga dag och jag har inte gjort några vettiga knop alls. Var äntligen hos doktorn i morse och han skakade mest på huvudet åt min konstiga feber. Lämnade en hel hög med blodprov, fick order om att slaviskt bokföra febern i två veckor och sedan prata med doktorn igen. Känns väl lite halvjobbigt att behöva fortsätta ha det så här, menmen jag har aldrig förut blivit så noga undersökt iallafall...


Så nu har jag töntigt nog behövt inverstera i en ny febertermometer. Känns lite larvigt när barnen är så stora och knappt är sjuka. En febertermometer för över 600 spänn bara för mig. Tramsigt va ordet...


Annars har jag försökt ta igen mig. Jobbar nu varje dag fram till nästa fredag när jag är ledig nästa gång och med feber i kroppen sliter det en del, så jag tänker ta varje tillfälle att vila. För er som är skeptiska till att jag går till jobbet även när jag har feber så var det precis vad doktorn tyckte att jag skulle forsätta göra. Så länge jag pallar alltså.


Nu skall jag försöka dyka i säng. Klockan ringer vid 05.15 i morgon så nu gäller det att sova!


Ha en fin helg!

Ovido - Quiz & Flashcards