Annapanna

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Anna - 9 januari 2011 20:12

Okej, jag bjuder på det här. Bara för att ni skall få se hur härligt jag hade det ;-)



Av Anna - 9 januari 2011 16:35

Jag skrev ju inte ett sådant där fasligt uttömmande inlägg om resan till Sri Lanka, men om ni är intresserade om att läsa mer så bloggade Uffe, en av mina reskompisar, mer frekvent under resans gång. Kika HÄR vetja!


  

Av Anna - 9 januari 2011 15:46

Har varit febrig nattetid från coh till i flera veckor, men har ändå varit på benen på dagarna så jag har kunnat jobba som jag skall. Igår fick jag dock feber undertiden som jag var på jobbet, med tillhörande huvudvärk och muskelvärk. Hoppades på att sova bort det under eftermiddagen, men se den gubben gick inte. Det var helt enkelt bara till att bestämma sig för att vara hemma från jobbet idag. Suck, så trist.


Ligger mestadels nerbäddad i soffan (vilket i sig är ganska mysigt), men eftersom kroppen och knoppen värker så är det inget vidare. Tack å lov har jag ingen värre förkylning, hosta eller halsont, vilket förvisso gör febern lite oförklarig, men detta är jag oändligt tacksam över! Kommer vara hemma i morgon med, sedan hoppas jag verkligen att det ger med sig!


Som sagt, yogan startar på torsdag och då vill jag vara fit for fight igen!


Hoppas att ni andra har en bra söndagkväll. UTAN feber :-)

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards