Annapanna

Alla inlägg den 16 juli 2010

Av Anna - 16 juli 2010 11:20

Kan inte fatta att det redan har gått 7 år sedan lillfisen kom till oss. Efterlängtad som han var blev han snabbt allas vår egen kelgris. Lugn och go redan från början och även om han idag oftast tjatar hål i huvudet på oss så har han inte fattat hur lätt han hade kunnat utnyttja vår kärlek och bli världens bortskämdaste unge. Fortfarande oerhört generös med pussar och kramar och än så länge är mamma bäst i världen... Fina unge!



De allra finaste storasystrarna



Jobbade igår och missade det mesta av firandet. Mange och Maja roddade ihop barnkalaset under dagen och det är jag inte SÅ ledsen över att jag missade ;-) Däremot hade det varit trevligt att vara med och sjunga på morgonen, men jag hade inte riktigt hjärta att väcka familjen vid halv sex när jag gick upp.



Däremot blev det myskväll på stranden (efter en middagslur efter jobbet) Tog ett kvällsdopp medan solen dalade bakom träden. Kvällar att leva på länge helt enkelt!






Grattis min allra käraste, knäppaste, tjatigaste, festligaste, kramgoaste, modigaste stora 7-åring!

  

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards