Annapanna

Alla inlägg den 28 juni 2010

Av Anna - 28 juni 2010 23:23

Lyckliga Maja och mig som fick biljetter till förhandsvisningen av Eclipse, tredje filmen i Twillight-serien, av min bästa och äldsta vän och hennes man. Hur de nu tänkte när de själva valde att inte gå.... Men glada och tacksamma är vi för att vi fick biljetterna :-D


     


Filmen var ju naturligtvis skitmysig och härlig men givetvis lyckades man inte riktigt återskapa samma känsla som i böckerna. Det har väl aldrig lyckats förrut heller vad jag vet, ja att filmen är bättre än boken alltså.


Men skit samma, den var wonderful ändå. Så vad som jag trodde skulle bli en hänga i soffan efter att ha jobbat alldeles för många dagar på rakenkväll så blev det istället

en mys med maja och bästa filmen med de sötaste grabbarnakväll!

Inte illa för att vara en sketen måndag ;-)

Dessutom är jag ledig i morgon. Livet på en pinne helt enkelt!

Ovido - Quiz & Flashcards