Annapanna

Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Anna - 12 mars 2010 21:32

Shit det var det läckraste, hetaste, sexigaste jag sett. Claudia är min nya idol! Och som vanligt när jag ser någon utföra en fantastiskt prestation liknande denna så sprutar tårarna. Och som vanligt garvar Maja knäna av sig för sin larviga morsa...



Det är ingen som är sugen på att gå på en salsakurs med mig?

Av Anna - 12 mars 2010 14:22

Okej, när dottern gjorde den var det faktiskt lite festligt, min version blir liiiite morsantrorhonärenfjortis men jag bjuder på det en härlig kväll som den här!



1. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Öh jaa, fast bara av Axel tror jag...
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Agnes
3. Hur lång är du? 169
4. Vad väger du? Liiiite för mycket för att det skall kännas riktigt bra...

5. Vilken är den senaste filmen du sett? 500 days of Summer <3
6. Skriv hela ditt senaste sms: Mamma, du slängde inte min kod till kortet va?
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på till vem!
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta sedan snart 39 år. Helt galet länge...
9. När såg du senast din mamma? Igår kväll på yogan
10. Icke godkänt i något ämne? Nope
11. Mvg i något? MASSOR ;-)
12. När vaknade du idag? 07.00

13. Vilken är din favoritplats? Varsomhelst där det är varmt och skönt!

14. Vilken plats föredrar du minst? Överallt där det är kallt
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? Mormor!

17. Vad sover du i? Pyamasbyxor, bh och linne
18. Hur många kuddar har du i sängen? 2. En tempurkudde och en vanlig.
19. Var har du bott/bor? Göteborg, Floda, Alingsås

20. Tycker du om kinamat? Jadå
21. Tycker du om kaffe? Nope, har aldrig lärt mig dricka det. 
22. Vad dricker du helst till frukost? Te
23. Kan du spela poker? Nono
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Faktiskt så gör jag det!
25. Vill du ha barn? Har tre, hade absolut funkat med fler!
26. Kan du några andra språk än svenska? Engelska dårå

27. Har du någonsin åkt ambulans? Inte mer än den gången jag var på väg till
världen!

28. Föredrar du havet eller en bassäng? HAVET!
29. Vad spenderar du helst pengar på? Är dålig på att spendera pengar faktiskt. Kan bero på bristen på dem ;-)
30. Är du cool? Hur cool som helst! Fråga mina barn ;-D

31. Kan du rulla med tungan? Jepp
32. Vem är den roligaste människan du känner? Ojojoj, kan inte välja faktiskt!
33. Vad har du för ringsignal? I will survive, Gloria Gaynor
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja, någonstans
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Tomtarna på vardagsrumsgolvet...
36. Kan du byta olja på bilen? Tror det!
37. Vilken var den senaste boken du läste? Sista sommaren med dig (för typ tredje gången)
38. Har du haft sex under de senaste två månaderna? I suppose so....
39. Dansar du i bilen? LÄTT. Och sjunger HÖGT!
40. När var du i kyrkan senast? Tildas konfirmation för två år sedan tror jag!
41. Hur många hål har du? I vad?
42. Har du någon piercing? Endast i öronen
43. Har du någon tatuerinng?  Nä, får inte för mamma *L*
44. Gillar du någon just nu? Oooja
45. Har du provat droger? Nope
46. Provat röka eller snusa? Nä inte det heller
47. Har du pojkvän/flickvän? Ja, det får man väl ändå säga efter typ, snart 20 år...
48. Vad är ditt mobil nummer ? Pass
49. Vad ska du göra ikväll? Mysa, kramas, käka
50. Har du några syskon? 1 bror som jag älskar fantastiskt mycket!

51. Hur mycket pengar har du på din mobil?  Är vuxen nog att ha abbonemang...


Japp, det var det det. Roligare än så blir det inte idag *tsss*

Av Anna - 12 mars 2010 14:07

...och dessutom är jag ledig! Halleluja!


Har haft en riktigt riktigt mysig förmiddag men frukostmyshäng tillsammans med A, min allra bästa fd klasskompis. Vi jobbar som tokar bådatvå och tar oss inte tid för varandra så ofta som vi, eller ja, som jag  kanske jag skall säga, skulle vilja. Hur ofta A vill träffa mig vet jag juh faktiskt inte ;-) Iallfall är tiden med henne värdefull för det finns INGEN som jag kan älta jobb, nojjor och annat som har med vårt nya yrke att göra med som hon. Och gissa hur skönt det är att ha en sådan person?


Nu är både Axel och Maja hemkomna från skolan och jag gissar att det så smått börjar bli dag att ta tag i den krassa verkligheten. Verkligheten att våra julsaker står kvar på vardagsrumsgolvet i väntan på att sorteras, slängas och bäras ner i källaren *skäms lite*


  


Varken Mange eller jag har orkat ta tag i skiten och den har således bara blivit stående. Men va tusan, nu är våren här och då skall eländet bort. Så om jag skulle komma med en kvalificerad gissnining kommer helgen bestå av en hel del rensande ,slängande, bärande och städande. Det är inte utan att det skall bli ganska lovely, eller nja... efteråt iallafall!



Tjing så länge...


  


Skapa flashcards