Annapanna

Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Anna - 5 mars 2010 11:51

Skall alldeles strax börja bege mig bort till stationen för att ta tåget till Göteborg. Helgen bjuser på äventyr i form av en roadtrip till Oslo tillsammans med mina kära kamrater i Junis Förbundsstyrelse.


Vi drar till Oslo, dels för att ha vanligt fs-möte men även för att få träffa representanter för Juba, den Norska motsvarigheten till Junis, vilket naturligtvis skall bli spännande. Hade om jag skall vara helt ärlig gärna spenderat helgen hemma tillsammans med min familj, men nu är det som det är och jag tror att helgen kommer bli precis lika bra som den brukar vara när vi har fs-sammanträden! Dessutom har vi massor av spännande punkter på föredragninglistan och det vill jag för allt i världen inte missa ;-)


Nu skall jag bara se till att få ner all packning med... Lika trixigt som vanligt!


Hoppas att ni får en fin fredagkväll  och en helg med lite värme och spirande vårkänslor allihop <3

Skapa flashcards