Annapanna

Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Anna - 23 februari 2010 20:05

Det är en härligt känsla när hela familjen är hemma samtidigt och jag njuter så mycket jag kan av det. Inser att det med tiden kommer bli mer och mer sällsynt att alla är hemma på samma gång. Vi umgås, snackar, hänger i soffan och tankar kärlek!


Tilda och jag roade oss med tråkigheter som apoteket och banken i förmiddags, men hann även med en snabbfika hos föräldrarna innan lillebror skulle hämtas i skolan. När vi kom hem stensomnade vi på sängen allihop och sov till Maja kom hem från skolan och hoppade på oss ;-)


Ikväll blir det OSmys och i morgon är det min sista lediga dag på ett bra tag. Är ledig först i slutet av nästa vecka. Tror det är 8 dagars jobb på raken som gäller nu!Skall bli kul att jobba, lite mindre kul är att jag känner mig småkrasslig. Ni vet, ont i hela kroppen, kall och varm om vartannat och toktrött. Hoppas och håller tummarna för att det inte blir någon riktig sjuka av det!

Ovido - Quiz & Flashcards