Annapanna

Direktlänk till inlägg 21 oktober 2009

Jobbat idag

Av Anna - 21 oktober 2009 22:11

Har jobbat idag, vilket känns ganska skönt. Även om jag tycker det är skitläskigt att jobba och att jag har ont i magen av nervositiet större delen av tiden jag är där så känns det ändå som om det blir iiiite lättare för var dag som går. Det känns även hur bra som helst när jag går därifrån... ;-)


Nej, men seriöst. I somras jobbade jag så mycket att jag kom in jobbet rellativt snabbt. nu jobbar jag för lite helt enkelt. Gissar att jag kommer att jobba dryg halvtid denna månaden. Alldeles för lite för att få in flytet.


Förövrigt är jag lite rädd för att jag håller på att bli sjuk igen, vilket jag verkligen inte har tid, råd eller lust med. Nej, jag tänker helt enkelt förtränga att det gör ont i kroppen, huvudet, att jag fryser och börjar känna mig snorig i näsan.  Nope, ingen sjuka här inte!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 april 2011 16:30

Ja, jag försakar min gamla blogg för min nya. Det kanske inte är snällt att bara strunta i sin gamla trokänare, men just nu gör jag det ändå. Behövde en nystart. Ett roligt projekt tillsammans med min dotter. Och kul, det har vi! Kom gärna på besök! ...

Av Anna - 8 april 2011 19:18

Det var INTE alls min mening att göra er oroliga. Att skriva ett sådant  deppinlägg som jag gjorde förra veckan och sedan inte höra av sig på mängder av dagar. En del har ringt och varit nojiga som sjutton och jag tackar för all omtanke.   Hur är...

Av Anna - 30 mars 2011 21:19


Om jag ärligt får säga vad jag tycker så är det liiiiite för mycket just nu. Febern ger inte med sig (3 månader nu), jag skall till Borås x2 denna veckan för olika undersökningar. Jag jobbar i helgen, vi har en 14-åring här hemma som inte är helt bal...

Av Anna - 28 mars 2011 19:54


Vaknade utan (tjoho) feber i morse. Skuttade inte (men nästan) till jobbet. Jobbade på utav bara sjutton. Promenixade hemåt i solen. Hämtade upp Axel med medföljande kompis på fritids. Tog vägen förbi affären och handlade. Gick hem plockade upp maten...

Av Anna - 27 mars 2011 20:19

I fredags när jag kom hem från jobbet låg ett brev och väntade på hallmattan. Ett stort, fint brev med handskriven adress, hur ofta för man sådana nu för tiden? I låg ett brev från min rara kusin. Ett brev som värmde ända ner i magen. Fullt av kärlek...

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards