Annapanna

Alla inlägg den 28 september 2009

Av Anna - 28 september 2009 22:33

Nyss hemkommen från det första passet på den nya arbetsplatsen och det är väl inte mycket annat att säga än att det är som vanligt första dagen på ett nytt ställe, det vill säga: KAOS!!!!


Men...


...tack å lov har jag ju genom erfarenhet lärt mig att det brukar bli bättre efter ett tag :-)


Just nu är jag totalförvirrad och tvärsäker på att jag ALDRIG kommer lära mig det jag behöver för att klara av jobbet. Men det trodde jag ju när jag jobbade i somras också och det visade sig ju faktiskt vara fel. Så just nu drar jag inte för högre växlar på den toatalkaotiska känslan! Sådetså! Dessutom var det för jädra roligt att vara igång igen efter en månad utan arbete! Så just nu är jag skräcksalagen och förvirrad men samtidigt SÅ glad!


Nu skall jag försöka varva ner och sova ett par timmar så att jag är någorlunda utvilad för att ro ett dagspass i hamn i morgon. Fattar inte hur jag skall kunna få min stackars hjärna att sluta spinna bara...


Nattinatti!

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards