Annapanna

Alla inlägg den 8 september 2009

Av Anna - 8 september 2009 22:54

Jisses, det blev inte bara ett träningspass idag, det bidde två. Efter jag hade kört mitt gympapass (vilket förövrigt gick bra och var uppskattat), var det ett aerobicpass som jag visst var tvungen att vara med på. Tänkte egentligen bara köra en stund, men det var så himla roligt att jag blev stannande hela timmen. Dock var benen som gelé på slutet ;-) Det var inte igår jag körde skiten ur mig själv på det viset... Blodsmak i munnen, högröd i fejjan och kläder som gick att vrida ur efteråt, men GOD vad härligt det var!



Kommer att sova prinsessömn efter detta. Lovely!


Natti <3

Av Anna - 8 september 2009 13:39

Ikväll skall jag var gympavikarie. Leder ju ingen egen gympa nu för tiden, utan instruerar bara yoga. Vilket får till följd att jag inte har något aktuellt bra pass. Vad göra då? Jo ta och damma av ett gammalt pass som inte är allför töntigt... Valet föll på ett från vårterminen-03. Jisses vilken nostalgi!  En festlig sak är att jag alltid döper mitt pass efter den härligaste låten. Våren -03 var det tydligen följande låt som var den hetaste...




Vad som var så festligt var att just den terminen hade jag sonen i magen och vägde en handfull kilon från tresiffrigt Så så vidare viktlös var jag inte...

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards