Annapanna

Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av Anna - 27 augusti 2009 19:32

Jobbade min näst sista dag i dag, vilket känns ytterst vemodigt och ledsamt. Hade gärna stannat kvar och jobbat i höst eftersom jag trivs så himla bra. Men är det lågkonjuktur så är det... De ville ha kvar mig, men hade ingen möjlighet... Hoppas på att folk är mycket sjuka (eller har semester är väl trevligare kanske) under hösten så att jag kan vara timvikarie mycket!


Nu är jag ledig i helgen och den första lediga helgen på länge skall jag spendera i Stockholm tillsammans med de övriga kompisarna i  Junis Förbundsstyrelse. En första arbetshelg då vi skall lära känna varandra och strukturera upp de två kommande åren som vi skall jobba ihop. Är oerhört taggad inför vad som komma skall faktiskt! Tåget går om en timme, så nu skall jag försöka slänga ihop lite packning och kanske rentutav lägga mig på sängen en stund... Naturligtvis (eftersom jag är ledig) så känner jag sjukan komma smygande. Är lite småfebrig och skrapig i halsen. Men förtränger jag det så försvinner det säkert ;-)


Ha en fin helg om vi inte hörs!


Kramkram

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards