Annapanna

Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av Anna - 3 augusti 2009 14:00

Läste igenom mitt förra inlägg och häpnade. SÅ negativ jag låter...


Ett förtydligande:

Visst jag är låg, nere...Men jag är INTE negativ! Sådet så.


Nej. Jag är på G, försöker mobilisera kraft för fullt att genomföra det jag vill med mitt liv. Jag har tusen idéer och drömmar, jag får bara ingen riktig ordning på dem ;-) Förändringens tid är här och jag är på väg framåt!


Men... TROTS detta är jag en smula melankolisk...


Kärlek!

Av Anna - 3 augusti 2009 13:35

Galet vad fort sommaren har gått...


Även om jag har jobbat mer än på länge denna sommaren så hade jag verkligen behövt lite mer sommar och sol än vad vädret har bjudit på. Tycker det känns som höst redan och jag känner mig sådär höstlåg redan.  I examenspresent fick jag en resa till solen av mina bästa föräldrar. Det skall bli underbart att inkassera den under hösten som kommer ;-)


Har ledig dag idag efter att jobbat hela förra veckan och helgen. Skönt att få ladda batterierna litegrann. Har precis som vanligt en miljon saker jag borde göra och naturligtvis får jag inte hälften gjort. Mailar, lagar mat och tvättar håret och där i mellan ringer jag måste-samtal, handlar, skriver listor och noppar ögonbryn. *Suck*, när jag skall jag någonsin lära mig att göra en sak i taget... ;-) 

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards