Annapanna

Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Anna - 22 juni 2009 22:49

Äldsta dottern och hennes syskon hade hängt en del på stranden med mormodern och morfadern förra veckan och dottern hade knäppt en del härliga sommarkort:





 


Hittade även mycket spexigare och festligare  kort i dotters kamera än i min egen när jag kapade dotterns:











Av Anna - 22 juni 2009 19:07

Efter de senaste två veckornas rivstart på nya jobbet, var det skönt att få lite ledigt över midsommar. Jobbade midsommarafton, men drog så snart jag slutade på eftermiddagen, ner till Halmstad tillsammans med maken, där resten av klanen väntade. Spenderade två lugna, sköna och mysiga dygn tillsammans med familjen innan det var dags att ge sig av hemåt mot verkligheten igen...


 Världens buffé stod uppdukad när vi kom fram.

 

 Brorsan, maken, äldsta dottern, yngsta dottern och svägerskan


Mamsen,faster, jag och papsen


Fick ett SÅ fint armband av brorsan, med familj i examenspresent!




Naturligtvis blev det en omgång av familjeknocket. Matchen spårade som vanligt ur och jag tror inte att vi korade något vinnande lag...


Mams i action


Brorsnor och faster bildade lag

 

Storfuskaren ;-)



Älsklingstjejen...


...och älsklingskillen!


Skall muddra äldsta dotterns kamera med, så jag återkommer nog med fler bilder lite senare!

Ovido - Quiz & Flashcards