Annapanna

Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Anna - 4 juni 2009 19:58

...för att ta examen!


Pajerna är lagade, benen är rakade och tånaglarna är målade... och ja... *funderar intensivt* ...sedan var det nog inget mer!


*tssss*

Av Anna - 4 juni 2009 09:44

Idag är en fin dag kära vänner och det finns inget eller ingen som kan förstöra den för mig. Livet känns härligt och all nervositet för måndagen har jag skjutit framför mig. Hade en mysig sovmorgon med sonen, har hunnit med massor (om än inte alla) av måstesaker. Skall ge mig av in till stan för att rösta och sedan åka och handla mat till festen i morgon. Har lovat mig själv att inte stressa upp mig. Det viktiga i morgon är att jag får vara med mina nära och kära, inte att maten eller allt annat är sådär perfekt! Åh, som jag längtar ;-)


Dagens lycka so far var ett mysigt telefonsamtal med en mysig kompis. God, att jag har sådan tur att jag har så många som betyder så mycket för mig! De finaste vännerna i hela världen helt enkelt...


En härlig låt såhär på förmiddagen. Den går varm här hemma just nu...



Ovido - Quiz & Flashcards