Annapanna

Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Anna - 18 maj 2009 10:02

Godmorgon alla kära vänner!


Hoppas att ni har haft en toppenhelg i den sköna solen! Själv har jag tillbringat helgen inomhus häckande över skolböckerna tillsammans med A. Stor tenta på onsdag och den är det liksom inte läge att missa med tre veckor kvar i skolan. Jag och A flyttade in hemma hos mina föräldrar i lördagförmiddags, för att kunna plugga ostört, och jag flyttade hem igen igår kväll. Vi har väl fått gjort det vi realistiskt sett skulle kunna hinna, men som vanligt känns huvudet helt tomt. Nu har vi morgondagen på oss också att trycka in lite innan det är dags att skriva tentan. Svårt med mycket intressant har denna kursen varit. Faktiskt den mest givande på länge!


Idag är det skola och seminarium. Lämnade in ett arbete förra veckan som vi skall exmineras på. De klasskamrater som har gjort detta innan oss har meddelat att läraren inte ställde alltför stora krav för att godkänna arbeterna, så jag hoppas och tror att det kommer att gå bra. Slutet av skolan närmar sig med stormsteg och hur trött jag än är på skolan så har jag lite svårt att förlika mig med tanken att jag skulle vara fördig nu. Fast det SKA ändå bli skönt!

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards