Annapanna

Alla inlägg den 27 april 2009

Av Anna - 27 april 2009 12:51

Måndag och ytterligare en ny vecka.


Drar mig nästan för att blogga nu för tiden. Jag vill fylla min blogg med positiva känslor och glädje. Jag vill till omvärlden dela med mig av lycka och vara en glädjespridare. Men det är ju för sjutton ingen annat än gnäll som kommer från mig nu för tiden. Och det är ju inte det jag vill dela med mig av. Vem vill läsa en blogg där det bara gnälls och klagas hela tiden? Inte jag iallafall...


Vi har haft en underbart mysig helg men igår kom verkligheten tillbaks till mig som ett slag i magen som fullständigt tog andan ur mig. Jag fick igår (för 7:e gången denna terminen) vara vikarie på yogan. Stackars P kan ju inte hjälpa att hon är sjuk igen, men det ÄR tufft att köra fler pass varje vecka än vad man egentligen har tid med. Vi hade även möte med föreningen, vilket ledde till ett ytterligare stresspåslag när jag insåg redan nu att jag inte kommer hinna med vad mina kamrater förväntar sig av mig i augusti. Sedan skall jag hela veckan få gå med den av mina två handledare som sänkte mig totalt föra veckan på praktiken. Och det får mig att få ont i magen.


Just nu har jag vansinnigt svårt för att tänka om, vända till positivt, se konstruktivt osv. Just nu stoppar jag bara med mig all stress ledsenhet och ont i magen i min ryggsäck och det enda jag vill är att dra täcket över huvudet.


Och så kan man ju inte gärna ha det...

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards