Annapanna

Alla inlägg den 20 april 2009

Av Anna - 20 april 2009 11:58

Alltså något som återkommer frekvent här på bloggen är mitt ständiga orerande om hur trött jag är. Och ja, jag är förmodligen en väldigt trött människa. Men. Sedan jag var förkyld för tre veckor sedan har det faktiskt gått helt över styr. Jag är toksömnig och kan somna precis när som helst, var som helst och hur ofta som helst.


Det ÄR verkligen helt vansinnigt. Det känns som om jag inte har någon kraft över huvudtaget. Jag hade ju en period när jag var hängig i höstas då jag gick till läkaren och kollade mig. De tog alla möjliga prover och ALLT såg finfint ut. Jag hade till och med bättre blodvärde än vad jag haft på många år. Så det är inte därför jag är så trött.


I natt har jag sovit nio timmar, men efter jag hade lämnat sonen på förskolan i morse skulle jag gå hem och plugga, men vad händer? Jo jag stensomnar! Och sover i två timmar till. Så går ju faan inte att ha det. Nu skall jag bara äta lite lunch sedan är det dags för ett kvällspass på praktiken. Det skall bli roligt men det som cirkulerar i min skalle är hur skönt det skall bli att komma hem och lägga sig i kväll!


Sjukt sa Bull... Helt galet sa Bill...

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards