Annapanna

Alla inlägg den 31 mars 2009

Av Anna - 31 mars 2009 21:05

...och då syftar jag inte på finnen på det där otrevliga stället...


Nope, dagens pinsammaste är att det  som idag väckte mitt engagemang mest var Den Rätta För Rosing på 5:an! *uuuuhr*


På andra plats på dagens engagemangslista är min ilska över att maken satt i sig MINA ostbollar. Bara för att jäklas. Han gillar dem inte ens...


Pinsam? Jag?....Inte då!

Av Anna - 31 mars 2009 15:37

För er kära läsare som  idag inte just orkar med en gnällig surkärring så ber jag er återkomma en annan dag. Förhoppningsvis redan i morgon. För detta inlägg vill ni nog helst slippa läsa...


Jag är sjuk. IGEN! Är snorig, hängig och febrig som fn och detta för tredje gången sedan nyår. Dessutom har jag lyckats smitta ner min älskade gullunge (det kan eventuellt vara så att det var hon som smittade mig, men what ever...).


Hade inte detta varit nog så är jag idag även ytterst: FET, FUL, FATTIG, FEL  och FINNIG (har dessutom till och med fått en i ars**t!)  Vill helst dra täcket över mig och försvinna. Vilket jag förövrigt gjort större delen av dagen. Huvudvärken dunkar, snoret rinner och näsan är sådär röd och fnasig som den bara kan vara när man snutit sig halvt fördärvad.


Och vet ni vad det värsta är?


Att jag har så in i norden dåligt samvete över mitt gnäll. För i morse förlorade Sabina (2 barnsmamma och jämnårig med mig) kampen mot skitsjukdomen cancer och hon och hennes anhöriga hade skrattat sig lyckliga över lite feber, snor och en finne i r**en.  Vad har jag att gnälla över? Egentligen?

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards