Annapanna

Alla inlägg den 29 mars 2009

Av Anna - 29 mars 2009 19:48

Har haft en urmysig helg tillsammans med alla mina nära och kära. Har dock tyvärr inte haft den där riktiga  überorken som jag önskat. Känner mig både trött och sliten och det går tyvärr ut över humöret.  Men jag har iallafall njutit av att ha alla de jag älskar nära mig. Att få gosa med min älskade guddotter i flera dagar är underbart och någonting jag kommer leva på länge. Hon är så festlig och säger hur roliga saker som helst och i fredags knäckte jag mig helt och hållet (till hennes stackars föräldrars förtvivlan, men hennes glädje) när hon satt och spexade vid middagsbordet.


Träning har det blivit MASSOR av under veckan. 4 löppass och 3 yogapass så nu blir det vila i morgon som gäller. Min lillebror "tvingade" ut mig på ett intervalleruppförtokbrantabackarochtillblodsmakenä
rettfaktumpass! Galet vad trött jag var. Ruscher uppför en brant backe ca 100 meter, nerjogg och vila 30 sekunder, sedan på det igen x 5. GALET jobbigt! För att orka med sista omgången fick brorsan putta på och både peppa som en tok. GO syrran! KÄMPA! PAAAANBEN!


Han ville att vi skulle köra ett pass till idag men då bangade jag faktiskt. Och tur var nog det när jag under kvällens sista yogapass var SÅ nära att slagga in.


Nu, tvsoffan en stund, om en stund, sängen!

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards