Annapanna

Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Anna - 16 mars 2009 19:41

Träffade på en helfestlig människa idag på praktiken. Handledaren jag hade var verkligen jättetrevlig, gullig och omtänksam, men jag har ALDRIG träffat på en människa som pratade så mycket. Jisses Amalia!


Jag fick inte en syl i vädret och det var stört OMÖJLIGT att avbryta henne med frågor. Ni som känner mig vet hur duktig JAG är på att prata och ni förstår vilken bedrift det måste vara att prata så mycket att jag var helt tyst. Det var verkligen komiskt! Hon till och med andades snabbt så att ingen kunde avbryta henne...*tsss*


Trots detta (jag fick huvudvärk och hade svårt att hålla koncentrationen efter en timme) så har dagen varit bra och det var jättekul att se hur de jobbar på sjukvårdsrådgivningen!


Imorgon är det mödravårdscentralen som gäller!

Av Anna - 16 mars 2009 08:32

Jisses, jag vet inte riktigt vad det var jag gjorde på yogan i gårkväll men idag har jag träningsvärken Allan. Shit, vad det värker i mina lår och bröstmuskler. Körde inga direkta nya rörelser, men förvisso körde jag järnet. Det måste varit det...Skönt med sådan här grym träningsvärk någon gång då och då ändå ;-)


Idag skall jag hänga med sjuksköterskorna på Sjukvårdsrådgivningen. Spännande! I morgon är det mvc, på torsdag förlossningen! Onsdag och fredag skall jag vara med min handledare på vårdcentralen. Sedan var denna praktikperioden slut. Galet, snart bara halva terminen kvar... 


Idag fick sonen gå till förskolan utan varm vinteroverall. Vet inte om det är ett vårtecken men det känns i luften att snart är den (ja, våren alltså)  på G. Som jag längtar!


Ha en fin dag allihop!

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards