Annapanna

Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Anna - 14 mars 2009 19:18

Har lekt frisörsalong hemma i mammas och pappas badrum. Mamsen, papsen och båda döttrarna är klippta. Äldsta dottern och mamma har fått slingor och yngsta dottern är tonad. Hade jag fortfarande haft kvar min salong så hade det varit ett ganska okej dagsverke.


Nu hoppas jag att jag har MASSOR av pussar och kramar att inkassera!

Av Anna - 14 mars 2009 11:08

Idag är ÄNTLIGEN humöret på topp. Har i flera månader känt mig skitlåg och inte alls varit mig själv, men idag undrar jag om jag inte är på G igen? Iallafall känns det betydligt bättre. Tycker inte att mitt neggojag är något vidare sällskap så jag är lättad över att det verkar vända. Vet inte om det är ljuset som har återvänt eller vad det är. Men livet känns lite lättare igen och det är det enda viktiga :-)


Hade en skitmysig gårkväll när jag var på afterschoolhäng tillsammans med mina finaste klasskamrater A och A. Vi har ju inte pratat på hur många veckor som helst så vi hade mycket att ta igen. Just nu nojjar vi oss över att börja arbeta om 12 veckor. Skönt att det inte bara jag som är skräckslagen. När jag kom hem var inte äldsta dottern hemma och de två yngsta barnen låg och sov. Maken häckade framför datorn så jag stupade i säng vilket var riktigt skönt. Har sovit som en liten gris i natt!


Idag blir det manjana. Yngsta dottern skulle tävlat idag men hon har skadat en fot så det blir ingenting med det. Vi skall hänga hos föräldrarna ikväll och glo på festodimelodidalen och så skall mina långhåriga stackars föräldrar bli klippta har jag tänkt. Känner jag min familj rätt så är det nog en eller två av dem med som vill bli lite snyggare i håret.


Skall försöka komma ut på en prommis idag även om vädret inte är det festligaste. Dags att ta tag i livet igen och försöka tanka lite energi!


Ha en fin dag!

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards