Annapanna

Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Anna - 15 februari 2009 21:01

Är trött som ett ras efter en intensiv dag. Var på min praktikplats strax efter sju i morse och var hemma vid halv tre igen. Gick iväg till yogan vid fyra och kom hem och landade i soffan vid halv åtta. Praktiken gick iallfall fint. Var inte jättemycket att göra tyvärr, men det vi gjorde var intressant.


Yogan idag var helt fantastisk! Eftersom P, min kära kollega, är på semester fick jag ta båda passen själv, vilket är en utmaning. Eftersom det första passet är ett steg 2 pass är kroppen och huvudet som en urvriden trasa efteråt. Och att då ladda om och köra ett nybörjarpass med 27 hungriga yoggisar är inte helt lätt. Tyckte dock själv att jag lyckades ganska så bra ;-)Stämningen i hallen blev i det närmaste magisk! Men jag kan lova att nu är jag INTE pigg...Hehe


Nu är tjejerna ÄNTLIGEN hemma igen. Åh, så mysigt det hade varit om de inte hade kommit hem och varit på pisshumör...Typiskt när man längtar sådär, så blir det inte riktigt som man tänkt sig...Bestämde mig dock på en gång att de inte skulle lyckas få mig på dåligt humör med, vilket jag faktiskt lyckades med! Vägrar låta andras dåliga humör smitta av sig på mig. Så det så! ;-)


God natt på er!

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards